Magdalena Tlałka

Firma:

D&L Technology (od 2010-04)

Stanowisko:
Kierownik Biura Obsługi Klienta

Firma:
D&L Technology (od 2010-01)

Stanowisko:
Specjalista ds Obsługi Klienta

Obowiązki:
Cel istnienia stanowiska:
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania procedur Obsługi Klienta w firmie RedFox24.pl

Zakres obowiązków:
Koordynacja pracy działu
Rekrutacja
Prowadzenie szkoleń i prezentacji produktowych
Utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami
Zapewnienie wysokiego poziomu i jakości obsługi klienta
wdrażanie i optymalizacja procesów i procedur
Wsparcie dla analityka
Wsparcie techniczne
Testowanie nowo wdrażanych technologii
Raportowanie działań bezpośrednio do Zarządu
Inspirowanie i wdrażanie nowych rozwiązań techniczno-organizacyjnych
wykonanie poleceń i innych czynności przekazanych przez przełożonego

Firma:
Biuro Obsługi Klienta Sympatia.pl (od 2006-04 do 2007-06)

Stanowisko:
Konsultant obsługi klienta

Obowiązki:
Komunikacja z klientem, obsługa transakcji, szkolenie nowych pracowników z zakresu obsługi klienta, zarządzanie czasem pracy zespołu konsultantów, przygotowywanie rozwiązań i narzędzie optymalizujących pracę działu.

Firma:
Grupa Onet.pl SA (od 2006-04 do 2009-12)

Stanowisko:
Konsultant IHD

Obowiązki:
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników firmy. Przygotowywanie procedur i standardów dla procesów wewnątrz firmowych oraz dbanie
o ich przestrzeganie i realizacje. Kompleksowe wspieranie działania poszczególnych działów firmy w zakresie organizacji ich funkcjonowania.

Komentarze
  1. Strategia obsługi klienta pisze:

    Witam , czy mogłabym prościć o jakiś kontakt ?

Dodaj odpowiedź do Strategia obsługi klienta Anuluj pisanie odpowiedzi